sobota, 3 października 2009

Zadowolić klienta

Oto kilka wskazówek, dzięki którym Twój klient będzie zadowolony:


1. Zawsze bądź uśmiechnięty i przyjaźnie nastawiony. Klienci nie lubią robić interesów z ponurymi i nieuprzejmymi ludźmi. Nieuprzejmymi? Czym jest brak uprzejmości? Brak uprzejmości to powitanie klienta bez uśmiechu na twarzy i bez ciepłych słów. Brak uprzejmości to niezauważanie klienta wchodzącego do sklepu. Brak uprzejmości to rozwiązywanie krzyżówek, zamiast asystowania klientowi. Czy rozumiesz co mam na myśli?

2. Szanuj swoich klientów. Klienci nie mają obowiązku zrobić z tobą jakiejkolwiek transakcji. Ty sam musisz na nią zapracować. Musisz uszanować fakt, że do interesów wybrali właśnie ciebie. Okaż swój szacunek będąc uprzejmym i pomocnym.

» Czytaj więcej

Brak komentarzy: